Vrednotenje izobraževanja zaposlenih
Tip projekta: interni
Status: aktualen
Datum začetka: tekoče študijsko leto
Datum konca: do konca študijskega leta
Nosilec/Mentor: določen ob izboru
Študent:
Primernost za: 1. in 2. stopnjo
Povzetek opisa vsebine
Izhaja iz določil PK FOŠ (točka 6.4.1). Želimo oblikovati inovativen model vrednotenja izobraževanja zaposlenih, ki naj zajema tako vidik pedagoškega kot tudi administrativnega osebja. Izdela naj se kritična analiza tega vidika v šolstvu in izven njega, upošteva se zahteve standarda ISO 9001, izbere se primer za primerjalno presojo (benchmarking), izvede se inovativna nadgradnja modela za potrebe FOŠ, oblikuje se predlog pravilnika FOŠ in vsi njegovi izvedbeni dokumenti, oblikuje se predlog načrta integracije zahtev v sistem dela na FOŠ, izvede se vrednotenje izobraževanja zaposlenih FOŠ po predlaganem modelu, izdelajo se poročilo ter predlogi za izboljšave modela.