Konec kot priložnost za nov začetek
Oktober je tukaj. To je mesec, s katerim se na visokošolskih zavodih zaključuje eno študijsko leto in se začenja novo. V šali zelo rad dodam, da imamo v šolstvu privilegij, saj lahko praznujemo dve novi leti – začetek akademskega leta in začetek koledarskega leta.
Zaključka preteklega akademskega leta smo se veselili, saj nam je ponudilo obilico priložnosti za srečanja z našimi študenti ter veselja ob spremljanju njihovega osebnega razvoja. S prijetno nestrpnostjo pa pričakujemo tudi novo generacijo študentov, saj nam to ponuja nove priložnosti za dokazovanje poslanstva FOŠ in našega slogana: »FOŠ. Razvijamo vašo ustvarjalnost.« Da ne bo pomote! To ne pomeni da s tem zanemarjamo obstoječe študente – gre za zavedanje, da bolj kot smo različni in več kot nas je, bolj lahko iz te različnosti in množičnosti črpamo priložnosti za osebni razvoj. Predavatelji smo v tem akademskem procesu sproščanja ustvarjalnih potencialov študentov le »katalizatorji«.
Torej konec študijskega leta izkoriščamo za dodaten zagon ob začetku novega. To je priložnost da vse kar počnemo letos, lahko opravimo boljše kot lani. Če take odločitve ne sprejmemo na miselni ravni, potem je ni niti v naših besedah, niti v naših dejanjih in posledično tudi ne v naših rezultatih. Začetek je v našem razmišljanju in če torej sprejmemo odločitev da je vsak konec priložnost za nov začetek, potem lahko pride do zaznanih premikov. Če jih še ni danes, bodo jutri ali malo kasneje. Ob zadostni vztrajnosti to lahko postane navada. Na FOŠ je to že navad.
Vsem študentom in članom akademskega zbora FOŠ želim uspešno akademsko leto 2015/2016 ter s tem veliko priložnosti za nove začetke.
prof. dr. Boris Bukovec
5ztqD_t-ou8