E-učilnica E-indeks Slovensko English

Donosnost sredstev v šolnino (ROI) z vidika osebnega razvoja je najboljša

Na naši Fakulteti za organizacijske študije imamo razvit poseben sistem strateških partnerstev, s katerimi vzpostavljamo stalno sodelovanje pri razvoju kadrov z večino največjih organizacij naše regije in tudi izven nje. Smo aktivno vpeti v delovanje GZDBK in vsako leto v sodelovanju z njimi izvajamo zimske in poletne šole iz področij kakovosti, odličnosti, vodenja, družbene odgovornosti oziroma vodenja projektov. Na fakulteti deluje tudi Karierni center, ki ga želimo še bolj povezati s kariernimi centri oziroma kadrovskimi službami organizacij naše regije ter na ta način okrepiti izmenjavo znanj ter potreb po želenih kompetencah. Vsako leto z anketiranjem zaposlovalcev sistematično izvajamo spremljanje razvitosti dejanskih in želenih kompetenčnih profilov naših diplomantov in na ta način pridobivamo dragocene povratne informacije za izboljšanje kakovosti naših študijskih programov.

Z vpisom na študijske programe FOŠ, kjer diplomanti prve stopnje pridobijo naslov diplomirani organizator, druge magister menedžmenta kakovosti in tretje doktor znanosti, smo zadovoljni. Študijsko leto 2021/2022 smo v celoti izvedli na daljavo, obveznosti po naših študijskih programih pa v letu 2022/2023 izvajamo na kombiniran način (KOŠ). KOŠ predstavlja preplet kontaktnih srečanj (fizično) in študija na daljavo (e-učilnice) ter s tem študentom omogoča prilagoditev in lažjo uskladitev študija z njihovimi službenimi, družinskimi in drugimi obveznostmi. Naši študentje so večinoma že zaposleni in na prvo stopnjo prihajajo iz naše regije, na drugo iz vse Slovenije, na doktorsko pa tudi iz tujine.

Radosti nas dejstvo, da še vedno obstajajo organizacije, ki sistematično razvijajo sisteme ravnanja z ljudmi pri delu in da v animiranju svojih sodelavcev k nadaljevanju študija prepoznavajo najučinkovitejšo priložnost za njihov osebni razvoj. V predavalnicah imamo to priložnost spremljati vsakodnevno.

Po zaključku študija so študentje »drugačni«, bolj opolnomočeni, bolj kompetentni, bolj ambiciozni in tudi bolj družbeno odgovorni. Pa tudi stroškovno gledano je seštevek šolnin ob zaključku študija glede na učinke dosti nižji. Lahko bi rekli, da je ROI oziroma donosnost sredstev v šolnino iz vidika osebnega razvoja sodelavca najboljša.

Zelo nas veselijo zadnje čase čedalje pogostejši klici iz kadrovskih služb posameznih organizacij, s katerimi sprašujejo po naših študentih, ki bi se pri njih želeli zaposliti.

prof. dr. Boris Bukovec,
dekan