E-učilnica E-indeks Slovensko English
Več o vpisu >>Več o poletni šoli >>

Novice

Predstavniki FOŠ so bili udeleženci okrogle mize

14. in 15. novembra je v Grand Hotelu Bernardin potekala že 22. letna konferenca SZKO z naslovom »Odgovor je kakovost – od vizije do trajnostnih rezultatov«. V sklopu konference je potekala tudi okrogla miza "POT REGIJE Z VIZIJO DO ODLIČNOSTI - primer Dolenjske in Bele krajine", pri kateri so sodelovali tudi predstavniki FOŠ. 

Namen okrogle mize je bila predstavitev poti regije do odličnosti. Jasna vizija posameznika in organizacij so osnova za strategije in preboj - tudi regije. "Ali smo odlični? Ali imamo odlične posameznike? Ali imamo odlične organizacije?" Na ta vprašanja so predstavniki lahko odgovorili z da. Ali smo regija odličnosti? "V tem trenutku v celoti ne, a imamo jasno vizijo da to želimo biti", so bili soglasni predstavniki.

Cilj okrogle mize je bil, da so njeni udeleženci Anton Petrič, direktor sektorja Sistemi vodenja, TPV d.d., Judita Ledič, vodja Službe za razvoj zaposlenih Revoz d.d., Marko Benje, pomočnik predsednika uprave Kolpa d.d., Franci Štupar, direktor sektorja Kakovost Adria Mobil d.o.o., izr. prof. dr. Boris Bukovec, dekan Fakultete za organizacijske študije Novo mesto, dr. Janez Gabrijelčič, idejni vodja Foruma odličnost in mojstrstva ter projekta Rastoča knjiga, Tomaž Kordiš, direktor Gospodarske zbornice Dolenjske in Bele krajine ter voditeljica okrogle mize Irena Vide, direktorica Televizije Novo mesto predstavijo svoj osebni odnos do odličnosti, vrednot in sinergijskega delovanja v regiji.

V osrednjem delu okrogle mize so udeleženci predstavili ključne pristope in rezultate, ki jih dosegajo z vizionarskem vodenjem, medsebojnem sodelovanjem in sinergijo pri doseganju vizije odličnosti znotraj svojih organizacij. Zaključili pa so s prikazi prenosa najboljših praks v okolje njihovih organizacij ter ob tem poudarili, da s tem ko prispevajo k spodbujanju ustvarjalnega okolja, zagotavljajo tudi pogoje za trajnostni razvoj lastnih organizacij. Poudarjeno je bilo, da potovanje od kakovosti do odličnosti organizacij temelji na osebni odličnosti njenih zaposlenih, kot tudi na odličnosti organizacijskega okolja. Sklepni del je bil namenjen izmenjavi mnenj z udeleženci ter prepoznavanju gradnikov regije odličnosti.

FOTOGALERIJA


Predstavniki FOŠ so bili udeleženci okrogle mize
Predstavniki FOŠ so bili udeleženci okrogle mize
Predstavniki FOŠ so bili udeleženci okrogle mize
Predstavniki FOŠ so bili udeleženci okrogle mize
Predstavniki FOŠ so bili udeleženci okrogle mize
Predstavniki FOŠ so bili udeleženci okrogle mize

‹ Nazaj